Frågor&svar

FRÅGA: kan du inte skriva en vanlig matdag för dig? vad och hur mycket du äter?

Svar: Jo absolut att jag kan! Skrev ner det jag ätit igår och idag! En bit från en ultimat dag enligt mig, Men visar er ändå! Skrev ner dehär på kvällen utan någon speciell ordning men här är allt tillsammans iallafall!

MÅNDAG:
Gröt 1,5 portion (bara som den är)
Grov fralla med ost&skinka
Broccolipaj
Laxfilé, några crabfish & keso
1stor skål kvarg/keso + Skinkrullar
Proteinshake
Tacogratäng av tacoköttfärs och philadelpia och lite vanlig ost + sallad
- stor portion!

TISDAG:
1,5 portion gröt, Skinkarullar
Riskaka
2 äpplen 250g Keso (äcklig skollunch)
2 grillade kycklingfiléer, sallad
Proteinshake
1 portion Köttfärs
STOR skål med kvarg,päron och vindruvor


Jag äter ganska mycket mat, ofta mer än dehär 2 dagarna!! Ständigt hungrig osv! Det är viktigt att man inte är rädd för att äta om man vill ha fina muskler, men det viktiga är att du äter RÄTT!
Glöm inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0