Jacked

Testade jacked innan träningen idag, kunde inte dricka hela då jag visste att jag inte skulle kunna sova på hela natten då, hehe.. Men det funkade lika bra som celsius, om inte bättre! I början av träningen var jag lite väl hyper och hade inte riktigt kontroll på mig själv men efter 15 minuter la det sig och hade fullt med energi under hela träningen samt efter!
Så ett superbra alternativ för celsius, jag gillar att det är en pet-flaska så man kan stänga istället för celsius som är i burk. Skulle vilja testa Craze men vet inte om jag vågar, kanske slår över totalt då. Det sägs ju vara riktigt starkt!
Men hur som helst, körde axlar, lite rygg med avslutande 15 minuter cardio, super! Sitter nu hemma och jobbar med geografi-arbetet, blir nog sittandes här ett bra tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0