svar på fråga!

 Fråga: hej, jag skulle gärna vilja läsa om hur du började träna? vart fick du motivationen ifrån? och tränar du oftast själv? tack på förhand :)
 
Svar: Jag har alltid tyckt det är roligt att träna och när jag var liten spelade jag fotboll, när jag var 10-11 år slutade jag och började boxas, det gjorde jag tills drygt ett år tillbaka då jag slutade. Sen hamnade jag på gym och då var jag fast! Jag älskar den mesta sorts träning så det är inte särskillt svårt för mig att hitta motivation till det, och finns den inte får man skapa den! ;)
Jag tränar oftast själv, då får jag mest ut av min träning! Men sen ibland tränar jag med vänner för det är ju alltid roligt att träna med någon. Men oftast är det själv!
 
Två bilder från tiden jag boxades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0