årsresumé 2012

Januari
Började det nya året med familjen i våran stuga i fjällen, mysigt var det! Började träna på Sportlife och gjorde goda middagar med vänner.
 
 
Februari
Åkte på skidresa till Lofsdalen på sportlovet, hade 2 veckors prao hos pappa samt fortsatte leverera god mat med vänner.
 
 

Mars
Letade slaviskt efter ett par vinröda converse som jag tillslut hittade, gjorde våfflor på Våffeldagen samt firade min födelsedag med mina favoriter.
 
 

April
En supermånad! Hade många trötta konfa-lördagar med ett härligt gäng, fin fruktkväll med MW och åkte till min syster och Bakade cupcakes på påsken!
 
 
Maj
Åkte på konfa-läger, konfimerades, brände mig rejält när värmen kom som jag gör varje år och såg även Chelsea ta hem Champions-league guldet, en av de lyckligare stunderna!
 
 
Juni
Åkte till Liseberg med vänner och vänn godis och fick mig en rejäl bula när jag gick in i en stople. Hade skolavslutning och mådde bra bättre bäst! Åkte också till Turkiet med syster, kusin, faster och mamma och hade det för skönt.
 
 
Juli
Kan vart den bästa månaden. Bokade biljetter till SHM, åkte på fetaste veckan på GF, gick runt med fixade naglar för en gångsskull, hade underbara dagar och spontana kvällar med vänner plus sommarjobbade endel.
 
 
Augusti
Åkte på ännu en vecka i Gullbranna, fick våra SHM biljetter, va på Naus i rådhusparken och var 2 gånger i Göteborg för shopping och mys. Avslutade sommarlovet och kom tillbaka till skolan.
 
 
September
Hösten började komma och gick runt i Gummistövlar i regnet. Färgade håret brunt och gjorde en till prao fast denna gången på espresso house på a6. Tränade också på och älskade det mer än förr.
 
 
Oktober
Var ute på promenader och fotade. Trivdes bra i en mössa som jag nu inte rört sen jag åkte utomlands, var på invigningen av Gymgrosisten samt hade en mysig helg med kära vänner.
 
 
November
Började månaden med lov där jag var hos syster största delen. Åkte på en otrolig resa till Dubai som jag aldrig kommer glömma, var på fetaste SHM konserten och köpte mig ett bar Johnny Bulls som jag mest lever i.
 
 
December
Sista månaden på året, var stressad och hade ångest över skolarbeten, ställde upp på ett lucia-tåg, firade en mysig jul med min familj och avslutade året på ett grymt sett med grymt folk och hade det underbart på en härlig konsert.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Så himla bra år & speciellt bra sommar! Tack underbaraste du!!❤

Svar: tack själv för att du gjorde den så bra, bästa! <3
My Jagborn

2013-01-02 @ 14:16:15
URL: http://wilmaoblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0