Vad jag kallar kärlek

Den där känslan, vet ni den?
Den känslan efter man precis tränat klart, helt slut i varendaste muskel och knappt orkar röra sig.
Den känslan precis under passet när du pressar dig själv till att göra de där extra repsen eller springa de där extra metrarna.
Den känslan när du kommer på dig själv med ett stort leende under träningen för du känner hur bra det egentligen går.
Den känslan du får innan du går och lägger dig när du verkligen längtar tills nästa träningspass!
Dehär känslorna är verkligen de bästa jag vet! Det är dehär som får mig att köra! Alla endorfiner, alla stunder man verkligen mår så bra av! Jag är så otroligt hopplöst förälskad i träning.
Verkligen verkligen KÄR! Och vill aldrig att denna förälskelsen ska ta slut, dehär lever jag verkligen för!
Och jag vill fortsätta inspirera andra till att ha samma känslor och förälskelse som jag, både genom detta inlägget och på andra sett i framtiden!
För jag vill verkligen att ni ska få känna på denna underbara känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0