Dumma jag

Tänkte när jag satt på bussen från skolan till träningen att jag skulle ta det lugnt och inte stressa till bussen efter jag tränat. Men när jag var klar märkte jag att det var 10 minuter kvar tills bussen gick så jag slängde på mig jeansen och skyndade mig till bussen utan att ens byta tröja eller tvätta av mig så nu sitter jag på bussen helt svettig och äcklig, känns så ovärt! Men blir hemma 30 minuter tidigare iallafall!
Ska käka, kanske plugga lite innan jag åker in för pass 2 ikväll, måndagar är så bra!

Och dehär med att jag skulle sluta upp med sådant på bilden höll ju i ungefär 3 dagar... Hehe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du sluta med det? :) är det ej bra? :)

Svar: Det är mycket koffein i en celsius-dryck och eftersom jag inte riktigt är färdigväxt i kroppen så ska jag inte överdosera sånt, därför försöker jag trappa ner på att dricka celsius eller craze eftersom det innehåller just väldigt mycket koffein! ;)
My Jagborn

2013-02-04 @ 22:35:41
Postat av: Anonym

föressten (förlåt för asmånga jobbiga kommentarer!!!!) vart köper du din celsius dryck?

Svar: ingen fara, fråga på! :)Jag köper den antingen i en mathandel typ ICA, annars köper jag det på gymmet eller beställer på gymgrosisten.se :)
My Jagborn

2013-02-04 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0