Lovley day!

Ligger i sängen och kollar på film, är riktigt seg idag! Ska gå ut och gå senare sen ska jag även städa mitt rum, det behövs verkligen! Sen i eftermiddag kommer Linnea mickan och Wilma till mig, vi ska ha myskväll samt kolla på Champions League finalen! De är inte så intresserade som mig men jag måste se matchen så de får stå ut helt enkelt!
Ligger redan nu och taggar med min tröja i sängen! Tyvärr måste jag nog säga att Chelsea inte har så stor chans, Bayern har vart riktigt bra och Chelsea saknar många bra spelare men hoppas på dem!
Ha en bra dag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: rose-marie

är din Chelsea tröja äkta? :)

2012-05-19 @ 15:34:14
Postat av: My

Japp! Köpt direkt från shoppen från stamford bridge :)

2012-05-19 @ 15:56:04
URL: http://myjagborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0