Dag 1 - Presentera mig själv

Namn? My Felicia Jagborn
Född? 1997 i Jönköping
Längd? 159,5 cm
Skostorlek? 36-37
Piercingar? Hål i öronen
Tatueringar? Inga, vill däremot ha!
Bor? I en gammal skola i Skärstad utanför Jönköping

Utbildning? Går bara i grundskolan än
Jobb? Inget
Drömyrke? Något inom träning och hälsa
Plats du vill resa till? Till USA och Australien
Favoritmat? Vet inte riktigt, varierar!
Favoritfilm? Har ingen.

Läser just nu? Hatar att läsa men har fått två böcker som Sofi Fahrman skrivit, dom ska jag börja läsa snart!
Läser helst?
Träningstidningar & modetidningar
Tittar helst på?
BB just nu! Annars någon rolig serie, vänner har alltid vart en favorit!
Lyssnar på? Allt!


Det dyraste jag köpt?
Vet inte?
Senaste fyndet? Köpte en kavaj på hm i fredags som jag betalade med presentkort, (gratis för mig då) räknas det?
Lyxartikel? Dyraste plagget jag har är en boomerang jacka. De skulle vart fint med en märkesväska (dröm)
Favoritaccessoar? Mina höga klackar just nu!
Motionerar du? Älskar träning! Minst 4 dagar i veckan!
Vilket schampo använder du? Varierar
Vilken parfym använder du? Varierar
Vad är du rädd för? Ensam hemma när man inbillar sig höra olika ljud
Vad finner du charmigt? Humör!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0