myser

Idag var vi och badade på brunstorp med klassen!
Först hade jag inte tänkt att bada pga av det kassa vädret men blev så sugen så tillslut drog jag och Linnea på oss badkläderna och hoppade i! Kallt men helt okej ändå. Nu är jag hemma och ligger i sängen och kollar på Wermland Forever, ett grymt program enligt mig&wilma! Har börjat om säsongen och kolllar allt en gång till! Ikväll ska jag mest ta det lugnt, jag vill hitta på något men jag är så seg så borde nog ta de lite lugnt. Får se, kanske går ut och går ikväll eller något. Ska iallafall bestämma mig om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen ikväll! Jag har vält håret för ett tag sen men kläderna har jag haft väldigt svårt för.
Jaja, ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0