Min sommar!

Jag vill att denna sommaren ska bli den bästa någonsin!
Har lite saker planerat, ska ju till turkiet om mindre än 1,5 vecka.
Sen ska jag även på lite olika saker med vänner!
Men vill ju självklart ha roliga saker att göra varje dag och skapa en massa roliga minnen,
vill göra spontana utflykter, ha trevliga soliga dagar med vänner och mysiga kvällar!
Sen ska jag ju jobba med vilket förstör lite men det behövs så är det bara!
Denna sommaren ska bli ultimat!
Ska verkligen utnyttja alla tillfällen jag får att hitta på roliga saker och åka till olika ställen!
Många sånna här dagar säger jag inte nej till!

Kommentarer
Postat av: W I L M A - fotoblogg

Sv: ingen orsak hörrö! Ja det gör vi! :)<3

2012-06-09 @ 16:24:21
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0