Dagbok under Turkiet del 2

Dag 5

Imorse var jag, mamma och Linn ute och gick en promenad, då passade vi på att äta frukost på starbucks. Vi har vart på stranden idag med! Just nu sitter jag nyduschad på altanen och läser "Elsas värld" och äter vindruvor! Ikväll ska vi ut och äta sen shoppa efter det!
Senare samma dag: Ikväll var vi på en jätte mysig resturang med bra live-musik och jätte god mat! Efter gick vi på en bazar och shoppade lite allt möjligt! Nu är klockan halv ett och vi sitter alla på altanen och pratar om allt möjligt, mycket skratt och annat! Har det riktigt bra här, ska njuta ordentligt av sista dagen imorgon!
 
Dag 6
Sista dagen idag, den bärjade med att vi alla gick en promenad sen till Starbucks och åt frukost, mysigt! Efter det la vi oss på stranden ovh njöt av våran sista dag! Nu har vi gått i stan och kollat på olika saker, just nu sitter jag och väntar på och faster att få våra naglar fixade medans mamma,kusin och syster är på "fish-spa" där har man fötterna i vatten fullt med små fiskar som tar bort gammal hud på fötterna. Tråkigt att åka hem till Sverige för att det har vart mycket regn oså. Imorgon går bussen til flygplatsen vid halv nio, sen är jag tillbaka i sverige vid fyra!
Haft en superbra resa här!
 
Dag 7

Ja dehär blev ju inte riktigt som planerat.. När vi kom till flygplatsen fick vi reda på att vårat flyg var försenat, då fick vi alla åka till ett jätte stort och fint närliggande hotell. Där fick vi vänta på mer info om när vi skulle få åka hem, vi fick tillgång till wi-fi och då kunde ja äntligen blogga lite. Vid 5 blev vi skjutsade till flygplatsen igen och nu sitter jag här och vårat plan går inte föräns 21.25, det har blivit försenat ytterligare 2 timmar... Den här dagen blev helt annan än vad jag hade tänkt mig, vill bara hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0