Jobb jobb jobb!

Inatt har jag inte alls sovit mycket, somnade vid 3 typ.
Fast jag borde vart rätt sliten från helgen så gick det bara inte att sova, fast visst fanns det anledningar till det. Idag är det iallafall jobb som gäller! Snart ska jag in till huskvarna där jag ska till Jonas som jag ska vara med och jobba hela dagen. Denna veckan ska jag jobba alla dagar, fint de! Vill ju ha pengar och då får man jobba.
Har bestämt att lägga undan nästan alla pengar jag får av mitt sommarjobb till framtiden! Spenderar ju ändå bara pengar på onödigt annars, sen ska jag ta lite pengar tills vi ska på SHM eftersom jag inte betalt den biljetten än.
Men ser iallafall fram emot en vecka med mycket jobb!
Som man alltid säger:
CASH IS KING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0