Dag 13 – Den här veckan

Måndag: Fick tillbaka min mobil, tränade och tjänade lite pengar hemma!
Tisdag: Tränade och var med Jonte på kvällen!
Onsdag: Tränade sen var med Wilma och Mickan!
Torsdag: Åkte till Linköping, shoppade, va med syster och hennes kille på bio, kollade på hockey och åt på O'learys!
Fredag: Vädret va riktigt tråkigt så jag och syster stannade inne och bakade, kollade på serier och hade det mysigt!
Lördag: Åkte hem från Linköping och ikväll ska jag på bio och träffa vänner!
Imorgon blir det att kanske gå till kyrkan, sen ska jag träna och även plugga till moppen!

Kommentarer
Postat av: hanna

Vem är Jonte?

2012-04-07 @ 13:54:33
Postat av: My

sv: En nära vän till mig! :)

2012-04-07 @ 15:04:25
URL: http://myjagborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0