Dag 11 – Mina syskon

Jag har en syster och en bror.
Min syster heter Linn och hon är 22 år och bor i Linköping, där pluggar hon för att bli lärare!
När jag var liten lärde hon mig en massa saker och jag är glad över att ha henne!
Nu när hon bor i Linköping träffar jag henne inte lika ofta men hon va hemma i helgen
så då har jag fått träffa henne lite snabbt sen ska jag åka till henne om några dagar!
Min bror heter Anton och han är 20 år, han bor i vårt hus fast han har sin egen lägenhet!
Dock kommer han nog inte bo där så länge till.. Han jobbar som elektriker hos min pappa
och vi bråkade mycket när jag var liten men många gånger hade vi ändå roligt!
Vill inte gå in allt för privat på mina syskon men i vilket fall så älskar jag dom av hela mitt hjärta och dom är riktigt riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0