Skämtade bara!

Nej det var väl inte ett livs beslut, gick ganska fort men det var ett beslut om att jag inte ska ha någon räls i hela munnen! De kommer avsluta min nuvarande tandställning så kommer de låta det va ett tag. Jag har varit så himla inställd på att jag skulle ha räls för det har dom alltid sagt men nu var det helt annat. Jaja skönt men ändå inte..

Nu ska pappa och jag på a6 och fördriva lite tid, sen ska vi till vaggeryd!
Det är adidas-kväll och ska se till att Sparras lite med :)


Kommentarer
Postat av: mickan.

svar: det var ju jag som la in det :P

hihih, jag tänkte inte att "miss u" va till dig, men det kan det va xd ♥ :)

2011-10-05 @ 19:51:47
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0