Check that out what they playin? That's my song that's my song .

Varit överallt i hela stan med mamma&syster idag!
Köpte en klänning, t-shirt och blus/skjorta som ni får se snart, när jag orkat ta kort på det!
Sen har jag sprungit och sen firat syster ikväll som är hemma!
Imorgon åker hon tillbaka till linköping, men får träffa henne snart igen.
Imorgon är de jobb och träning som står på schemat, höhö ne men gött de.
Jobbar inte på en vecka sen! och då ska jag ha en riktigt go vecka med mycket vänner , träning osv!
vi hörs på fredag igen! då ska jag berätta vart jag ska i helgen :)
hejdå!

Dayo me say Dayo
Daylight come and we don't wanna go home
Yeah so we losing control
Turn the lights low cause we about to get blown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0