man ska aldrig säga aldrig..

Måndag: Jobbade med pappa på norrängen. Sen var jag med Stina som jag inte träffat på jätte länge! tränade och sov borta på kvällen :)
Tisdag: Var på norrängen med pappa då med, och var i Tenhult och kollade på ett jobb samt var och beställde nya jobbkläder åt mig! Var på a6 med pappa och Linnea och köpte ny mobil till mig! Var på träning sen träffade jag pontus dennis anton felix jonte oså, sov där me :) 
Onsdag: Vaknade vid tolv, va på tebergstopp och spelade mini-golf sen va oh käkade och nu är jag hemma och försöker lära mig min mobil!
imorgon blir det jobb och träning igen!
ha de fint!
denna vackra fick ja med mig hem i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0