Jag hoppas, jag drömmer, att marken du går på går sönder!

Igår va jag på stan och fikade med wilma alice och mickan sen på kvällen var jag hos jonte och vi satt på en brygga nere vid vättern oh fikade, mysig :) när jag kom hem på förmiddagen så va morfar och ami där så vi åt med dom så har min bror kommit hem från Cypern så va kul att höra hur han haft det! Va ute och sprang med i regnet och fick med mig pappa tillslut så slapp springa själv! Sitter just nu på bussen påväg till Cajsa! Inte träffat henne sen skolan så är påriden att jag träffar henne. Men iallafall jag och Cajsa ska kolla på någon film troligen oh prata oså :) kommer hem sen ikväll får se om jag lägger upp nått då! :) ha de fint!

Kommentarer
Postat av: murre.

svar:



taack myran! men du är så mycket sötare! ♥

2011-07-17 @ 21:02:17
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0