Timon & Pumba!


Ligger just nu i min säng och kollar på Timon & Pumba, grejer det!
Idag var jag i stan med mamma en sväng, köpte en klänning, underkläder och en jätte mysig tröja!
Resten av dagen har spenderats på packning, tjänat pengar och lite blandat.
Imorgon kommer Cajsa till mig och på kvällen ska jag träna!
Åker ju till våran stuga i fjällen på Torsdag med familjen vilket kommer bli gött!
Fast vädret där uppe ska visst vara kasst så känns väl lite sådär.
Är ju också borta på nyår så kan inte träffa mina vänner heller.
Men ska väl bli bra där uppe ändå,
har tänkt att träna mycket för det går ju i alla väder!


Kommentarer
Postat av: mickan

sv: älskar dig massor sötis! ♥

2011-12-27 @ 23:06:42
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0