Vandrar runt i boots utan sockar...

Igår efter skolan va jag hos mickan med lotis, vi va ute och tog kort, hade picnik och lite annat sen va vi på tonår och hade en tävling som vi vann på! Efter de kom Wilma och då hade vi skoj och öste innan vi skulle hem hihi :) idag har jag vart på Ullared med moster och kusin de va gött, hittade lite skit som alltid kan behövas :) Har vart hemma lite snabbt och tränat men nu sitter jag i bussen påväg till Jonte! Vi hörs imorgon eller nått så lägger jag upp en bild eller nått spännande, händer mycket just nu så kommer inte hinna blogga så mycket men eftersom jag inte längre bloggar som jag brukade göra så får ni nöja er med de! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0