lite av shoppingen

Jag köpte faktiskt inte så mycket denna gången, eller ja köpte mer dyra saker och sen köpte jag en massa små saker som inte är med här med som
2 sportbhar
3 vanliga bhar
14 par strumpor xd
tidning
och massa annat skit ;)
men här är iallafall lite av det jag köpte!

baseball tröja från new look


Ringar från ALDO
nagellack från Primark
tofsar och ansiktsmask vet jag inte?


Ny chelsea väska eftersom min gick sönder;)


Mössa & vantar från Primark!


Mysig kofta från New Look


Svart cardigan från Primark


Cardigan med lappar på armbågarna från ZARA


Haremschinos från Urban Outfitters


Linne från H&M


Buister från H&M


Och så kostade jag på mig ett par nya gympa skor från Nike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0