Sommarlistan!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Stranden dag som kväll!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Jag är på stranden med vänner solar och badar sen på kvällen är man hos vänner eller ute.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Lax och grönt!
4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- London annars är jag öppen för det mesta äventyr! precis som förra sommaren!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos och turkos.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar , midsommar och regn. 

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag är ju fortfarande barn men ja det finna många! alla länder jag varit i undersommaren, alla resor nya kontaker, ja allt!  

8. Havet, sjön eller poolen?
- svårt att välja om det är i jönköping är det vättern, utomlands blir det poolen!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Någon svalkande glass. 

10. Vart går din drömsemester?
- Ett varmt ställe med mycket shopping , sola och fart på kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0