mitt 2010 del 1


Året 2010 började helt okej! Var på KP-cup i uppsala och hade en fin helg med killarna occh lärde känna dom mycket bättre! Vi började bygga på skolan som vi köpte.


Februari var en riktigt fin månad! Blev sydsvensk-mästare hade en jätte mysig alla-hjärtans-dag med familjen och det hände lite allt möjligt härligt den månaden!


Mars var en månad där mycket hände! Var med i tidningen för guldet i SSM, åkte skidor med klassen, fick reda på att jag skulle få räls. Såg en fasan utanför fönstret och blev livrädd! Hade även födelsedag och fick en massa fina presenter. Det hände en massa andra saker med men dom nänmner jag inte.

April. Vill bara minnas det bra med den månaden! Atollen då jag Linnea Alice och Wilma var helt galna! Sista mellanstadie discot x) Red med klassen och mycket mer!


Maj sista månaden i 6an och den var underbar! Vi var i Göteborg och hade en sån otroligt rolig resa.
Grillade med killarna, var hos syster i Linköping och så började lägenheten bli klar!


I Juni  var jag Karin och Erik med i tv, vi tävlade för våran klass i lilla löpsedeln. var även månaden man slutade i 6an, jätte tråkigt !  Och så började sommarlovet! Sen var med midsommar och mycket skön värme som var!

Kommentarer
Postat av: W

Vilket underbart år det har varit!

Atollen- fy va kul det va, vilken dag asså!

Skolresan- vilken underbar resa. Det var underbart klassen (L)

Slutade sexan- inte lik kul. Jag älskade / älskar våran gamla klass <3

Älskar dig myran (L)

2010-12-29 @ 20:45:53
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0