mitt 2010 del 2


Juli, som alltid en underbar sommamånad! Var på shoppingweekend i london med mamma moster och syster! Sen var det ju enden kompisar som man träffade. Var hos syster i Linköping med, då såg jag att jag hade blivit medtagen i Dollyblonds blogg! tack för den :)


Njöt av den sista biten kvar av sommaren, var på vätterfesten solade vid pool och hade det underbart! Sen började skolan då jag började på en ny skola och träffade nya vänner! Kom i en bra klass och hade det riktigt roligt faktiskt!


September hände det inte så mycket, livet flöt på som vanligt. Pappa och anton var i Barcelona och spelade poker och lämnade mig och mamsen hemma! Det gick bra för chelsea i tabellen och mer roligt än så fick man inte!


Oktober var en fin månad! Var på hv med alice och killarna och hade riktigt skoj!
Var i England och hälsade på syster med familjen och johanna :) Hade dock många tandläkartider så hade jämt ont i munnen -.-


I november kom snön och MWAL hade riktigt kul på kvällarna! Åkte bil och pulka på tonår, sen efter sov linnea och alice hos mig och vi hade lan ;) det hölls på förfullt på Antons lägenhet och roliga lektioner i skolan!


Då var vi framme vid sista månaden detta året! December! en riktigt fin månad med mycket julstök och en hel del som hände. Fick fina julklappar , fått träffa släktingar och vänner och haft det allmänt bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0