mina 2 senaste

Hej!
Har mest bara bjudit på bilder de 2 senaste dagarna så
tänkte berätta lite vad jag har haft för mig.
I tisdags var det en vanlig skoldag, slutade kvart över 3,
åkte hem och satte på mig myskläder och hade tänkt ta en eftermiddag och kväll i vila.
Men då blev det helt plötsligt ändring och några timmar senare
satt jag på bio med Mickan och Wilma!
Vi såg snabba cash 2 och den var bra fast den saknade ett riktigt slut,
hoppas på en 3a så man får se mer om vad som händer i framtiden.
Iallafall trevlig kväll, samt den sista kvällen jag fick se
wilma på en vecka för hon har nu åkt till Turkiet och jag saknar henne redan!
Idag var det iallafall en väldigt seg skoldag,
vi hade nästan inga riktiga lektioner.
Inställt, vikarie och film men ändå gick dagen otroligt sakta.
Hoppas på bättre i framtiden!
Skolan är så otroligt tråkig just nu, vet inte hur jag ska orka sista året här.
Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp mormor,
vi fikade samt gick och köpte en födelsedagspresent till min bror som fyller år imorgon! 
Efter det tränade jag vilket var skönt som alltid,
nu ligger jag i sängen tidigt men kommer ändå inte kunna sova.
Tänkte sätta på senaste avsnittet av Heart Beats, ljuvligt!
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0