Min dag har börjat bra!

Drömde en väldigt skum mardröm inatt, de värsta är att den skulle kunna slå in så blev lite skral när jag vaknade upp.
Låg kvar i sängen ett tag och gick sedan upp och åt frukost. Testade att göra chokladgröt! Läst att de ska vara gott. Det blev ingen 10-poängare så ska nog hålla mig till vanlig gröt istället som jag i princip äter varje morgon!
Gick ut på en pw i ösregnet och kom hem genomblöt! Fixade med lite grejer och lagade lunch till Anton och pappa, nu äter dom och jag tar det lite lugnt!
Ska strax sätt igång och jobba lite.
Ikväll kommer Wilma till mig så ska vi fixa ihop ett bloppis till er! Jag har rensat hela min garderob på kläder jag inte använder längre, finns all möjlig skit, men ska ta ut det bästa och visa för er så får ni se om det är något ni gillar!

Mer info om bloppis får ni ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0