jag ser hur mina drömmar sakta försvinner..


Bild från dopet förra helgen!
Sitter just nu i sängen och pluggar matte.
Såg igår i skolan att jag va jätte mycket efter, haha inte så bra!
Jaja de ordnar sig.
Pappa och Anton är på öis-lunken idag så jag tar hand om Teddy tills mamma kommit hem från Göteborg!
Hoppas hon hittat nått till mig, hihi :) Ingen träning idag heller. Dehär suger verkligen!
Ska till idrottshuset idag ändå för jag ska kolla på innebandy! Sen ikväll ska jag Linnea och Mickan gå på bio! Vi ska se jag saknar dig, fy inte alls sugen på att se den filmen för alla som sett den gråter under filmen och gråta är de sista jag vill göra just nu! Jaja min dag ser alltså ut såhär i stort sett!
Plugga
Innebandy match
Bio
Ha en superdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0