Mmmmmmmm

Ååååh blev just väldigt irriterad... Suttit jätte länge och skrivit ett inlägg på mobilen sen när jag publicerar de dampar blogg.se... Aja sitter och väntar på att Alice ska komma när som helst hon ska va här , vi ska bada oså sen ska hon sova här hon ska va här imorgon med för jag är hundvakt! Sen på kvällen ska jag träna och efter de kommer Jonte så ska vi med vara hundvakt haha. På fredag kommer nog tjejerna till mig så ska vi bada oså om de är gött väder! Mamma och syrran ska till Ullared så hoppas på att dom kommer hem med något gött mobil-skal till mig! Sen har jag bestämt ned mamma att hon och jag ska åka till lager 157 innan skolan börjar för jag har inte vart där sen jag va 11 år så känner att de är påtiden!! Aja ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0