frågor&svar

 
Fråga: Skulle du kunna visa lite bilder på hur du såg ut innan du började träna stenhårt på gymmet tills nu?
 

Har fått endel liknande frågor den senaste tiden så tänkte göra ett inlägg om dethär. Jag har ingen direkt "före-bild" men kan visa 2 bilder från Maj/Juni för ett år sedan VS bilder nu, ett år senare.
 
Jag var väl ganska smal, men hade absolut inga muskler och åt väldigt oregelbundet, lite och inte särskillt nyttigt. Då tyckte jag om min kropp men nu är den verkligen inget jag skulle vilja ha tillbaka!
 
Nu ett år senare har jag gått upp rejält i vikt, men också i muskelmassa! Tränar ofta och äter regelbundet och mycket bättre mat! Är mer medveten om min kropp och hur den fungerar.
Är långt ifrån nöjd med min kropp,(man blir nog aldrig nöjd, vilket är bra det) finns så otroligt mycket mer att jobba på, vill fortsätta och bli mer och mer tränad och älskar verkligen det här! Träning och hälsa är inget kortvarigt, det blir en livsstil. Och jag tror att jag är på rätt väg iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: Brofessor

OMG! 4 scopes?

2013-05-08 @ 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0