Pw & lunch


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du bli mätt på detdär lilla?
äter du alltid så lite till mat? :)

Svar: Haha alltså jag hade ätit en stor frukost och mellanmål så jag va är inte ens hungrig! Brukar äta mycket mer ;)
My Jagborn

2013-03-10 @ 16:14:00
Postat av: essla

hej :) väldigt fin blogg!


ps. Ny rabttkod på peyreshop.se så in och kolla på bloggen!

och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.

2013-03-10 @ 19:06:28
URL: http://esslaf.blogg.se
Postat av: Felicia

tänkte detsamma som den första kommentaren, hur kan du bli mätt på bara en lax bit & lite broccoli? och äter du aldrig någon mat som familjen lagar varje dag? asså så som att dina föräldrar lagar mat som ris&korvstråganoff, eller makaroner&köttbullar, spagetti&köttfärssås??

Svar: Haha som jag skrev i första kommentaren så hade jag ätit stor frukost och mellis, brukar absolut äta mer så ni behöver inte hetsa! ;) sen förstår jag inte vad du menar med mat som familjen lagar? Det här äter hela min familj och det jag äter till lunch är i princip alltid lagat av min mamma! I mim familj äter vi aldrig korvståganoff hehe ^^
My Jagborn

2013-03-10 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0