mål 2013

Jag är med och tävlar i Bloggportalens tävling om "mitt träningsmål 2013". Detta innebär att jag ska berätta lite för er om hur jag har tänkt inför 2013, länka produkter jag använder från Gymgrosisten samt så ska NI klicka på loggan för gymgrosisten som finns längst ner i inlägget och första på MIG är ni snälla! :)
 
 Jag i somras 2012            Jag nu, 6 månader senare
 
Det senaste halvåret har min träning blivit mer och mer seriös! Jag tränar ofta och älskar det verkligen. Gillar att se hur jag har utvecklats och ser verkligen fram emot att fortsätta. Jag har gått upp 6 kilo, lagt på mig både fett och muskler. Mitt mål är att innan sommaren är att utvecklas mer i min träning! Få tydliga magmuskler, större armar och mer definerade men smala benmuskler. Men framförallt är mitt största mål att under 2013 fortsätta älska träningen på det sätt jag gör nu och verkligen längta tills nästa träningspass innan jag ska sova på kvällarna! Det här är verkligen något jag brinner för och vill ha som framtida yrke! Jag är redo att jobba hårt för mina mål och tänker INTE ge upp i första taget!
Med denna kombination av god och hälsosam mat, riktigt härlig träning + vissa kosttillskott är jag säker på att mitt nål kan uppnås!
 
 
Detta är ett av de kosttillskott jag tar!
 
Något jag ofta tar innan träning som hjälper mig att tagga till och få lite extra kraft är celsius eller Craze.
Celsius tar jag innan Cardio.
Craze tar jag innan styrke-träning. ( men är försiktig med denna och tar enligt rekommendation)
 
RÖSTA PÅ MIG HÄR UNDER GENOM ATT KLICKA PÅ GYMGROSIST-IKONEN!
HITTA SEDAN MIG I LISTAN OCH RÖSTA!
 
 
 
Rösta på mitt bidrag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du tipsa om bloggar? tränings bloggar typ. har bara din att läsa, vill ha mer1

Svar: Kommer besvara alla frågor inom de närmaste 2 veckorna så håll utkik! Kram på dig! :)
My Jagborn

2013-01-24 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0