frågor&svar

hej, jag tycker din blogg är ur grym men undrar lite vad du har för mål med din träning och om du kan ge lite tips på bra övningar som ger bra resultat gällande mage och rygg främst?:)
Sen undrar jag om du har före-efter bilder på dig själv de skulle vara jätte roligt att se! kram
 
Sv: Hej! Tack så mycket! Jag har inte satt upp några specifika mål med träning, jag gör det för att jag älskar det oså! Men självklart tycker jag det är väldigt peppande att se resultat och jag strävar ju också efter en bättre och starkade kropp! Men jag kan absolut ge dig några tips på bra övningar, kommer upp inlägg med bilder oså i helgen på enkla och bra övningar du lätt kan göra!
Och det där med för och efter bilder kan jag inte lova något om, vill ha mer förändring innan ni får se, hehe!

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner du att du fått bättre resultat genom att äta kvarg?

Svar: Kvarg är en riktigt bra proteinkälla och därför bra när man vill bygga muskler som alternativ till t.ex kyckling, skinka eller annat protein. Men jag äter det främst för att det är sjukligt gott!!
My Jagborn

2013-01-22 @ 12:02:07
Postat av: Anonym

skulle du inte kunna ha en frågestund?:)

Svar: Jo kanske :)
My Jagborn

2013-01-22 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0