50 dagar

Godmorgon!
Idag tänker jag inte vara sjuk längre, känner mig fortfarande täppt och har halsont men det får räcka nu, har vart sjuk nog detta lovet! Har precis käkat frukost nu, standard helgfrukost är gröt toppat med kvarg och lite funlight. På vardagarna äter jag bara gröten som den är i farten, hehe! Men snart ska jag bege mig mot gymmet, det var några dagar sedan jag var där och jag är supertaggad! Ska jag klara av min utmaning med 365 pass gäller det ju att man ligger i!
Hoppas ni får en superbra söndag!
Förresten vad tycker ni om min nya design? Kanske ska gå in lite mer på träningsspåret?


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är bra som du har nu, designen var skit fin! Jätte kul att läsa om träning med, du är duktig på de. Så keep it up!

Svar: tack så mycket, det värmer! :)
My Jagborn

2013-01-06 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0