frågor&svar

Fråga 1: När började du träna?:)
Fråga 2: varför började du träna på gym osv? hur blev det som de blev liksom? :)
 
Svar 1: Jag har alltid tränat på något sett antar jag. Började på fotboll när jag var sju, sen har det blivit dans och boxning med!
 
Svar 2: Jag har ju alltid varit intresserad av träning så önskade mig ett gymkort i julklapp 2011. Då höll jag på att tröttna på boxningen och kände inte riktigt att det var något som jag tyckte lika mycket om längre. Tränade några gånger på gymmet och då blev jag fast. Några veckor efter bestämde jag mig för att det var dags att lägga av helt med boxningen. Började träna några gånger i veckan och nu är det verkligen lycka för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0