Underbar helg!

Nu har jag precis bytt till mjukiskläder. Nästan hela släkten har åkt hem, det är bara några kvar. Har tänkt att lägga mig i sängen och vila lite, är helt slut verkligen! Jag har haft en kanonhelg och en grym avslutning på konfan! Tycker det är tråkigt att konfan är slut dock. Inga mer lördagsmorgonar när man är helt död men ändå tar sig ner Till kyrkan I mjukiskläder och gårdagens smink, även har vi haft det så hima roligt och allt har vart bra! Tackar alla! Sen har jag fått en massa fina presenter och jag är supernöjd med allt! Ikväll ska jag ta det lugnt, kanske ut och gå lite sen plugga lite inför hemkunskapsprovet imorgon.
Men jag vill tacka alla som hjälpt till att göra denna helgen riktigt bra, jag älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0