Bläddrar i tidningar

Vaknade för 1 timma sen, har käkat lite frukost och nu lagt mig i sängen igen för att läsa lite tidningar. Tråkigt att det redan är Söndag. Det har vart riktigt skönt med några extra lediga dagar! Men snart är det ju sommarlov! Mindre än 30 dagar kvar så det är väl bara att hålla ut antar jag! Idag ska jag åka på en visning av en lägenhet i stan, hade gärna själv skaffat en lägenhet men det får ju vänta... Efter det ska jag träna med pappa och bror och ikväll blir det väl att fixa lite för kommande vecka oså.
Är fortfarande lycklig från igår och ska fortsätta att vara glad för jag älskar verkligen mitt lag!
Ha en fortsatt bra Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0