Min dag!

Såhär har min födelsedag sett ut:
Vaknade imorse, då hade min familj åkt till jobbet men fick ett grattis av min bror.
I skolan blev jag grattad av många vänner och skoldagen gick fort!
Efter skolan åkte jag till farmor där vi fikade och åt tårta.
Sen blev jag och Linnea överraskade av våra fina vänner som hade dukat upp picnik fint på Vätterstranden, det var riktigt mysigt!
Efter det gick jag linnea mickan och wilma till stan och va där och pratade oså.
Nu är jag hemma och känner att min födelsedag blev bra!
Jag har fått de flesta av mina presenter i helgen så fick inget idag typ, har några presenter kvar att få som kommer senare!
Men jag vill tacka alla som gjorde min dag och vill säga att jag älskar mitt liv, mina vänner och de runt omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0