Dagbok under Turkiet

Dag 1

Första dagen! Vaknade, käkade frukost och gick till stranden. Det har varit väldigt molnigt och inte mycket sol, på eftermiddagen började det till och med regna jätte mycket. Nu sitter vi på hotellrummet och tar det lugnt. Vi håller på att fixa oss och ska så småning om dra oss mot stan! Där ska vi käka sen gå på stan och shoppa lite, sen får vi se vad som händer! Men jag har det bra trots det halvtaskiga vädret!
 
Dag 2

Efter shoppingen igår var vi och åt på en jätte mysig resturang vid hamnen med massor av god mat. Proppmätt var jag när vi skulle sova! Imorse var jag, mamma och Linn ute och gick, nu ligger jag på stranen och solar! Vädret är bättre idag, sol men den går ofta i moln tyvärr, det ska tydligen regna i eftermiddag med.. Hoppas på att solen tar bra ändå! Nä nu ska jag lägga mig och sova lite om det går, det är ju midsommarafton idag så ikväll ska vi hitta på något trevligt!
 
Dag 4

Glömde skriva igår, låg på stranden hela dagen och gick på stan, sen på kvällen var vi ute och åt samt kollade på fotbollen och efter det satt vi på altanen och spelaed spel och hade det trevligt! Idag vaknade jag upp med värk i hela kroppen, JAG ÄR SÖNDERBRÄND, AJ!! Så idag har jag legat under parasoll hela dagen och mår väldigt illa. Har duschat i iskallt vatten nu och ligger på sängen helt utslagen. Ikväll ska vi träffa några andra vi känner som också är här så ska vi gå ut med dem och äta och lite annat! Hoppas att jag kan varaa i solen imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte du lägga upp vad du köpte i Turkiet om du köpte något? :)

Svar: jo det kan jag göra! kommer upp senare :)
My Jagborn

2012-06-28 @ 18:30:53
URL: http://beckaasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0