hemma igen

Nu är jag hemma igen!
Haft ett par bra dagar uppe hos syster och det har vart roligt. Nu när jag kom hem märkte jag dock att jag har glömt min plånbok uppe hos henne! Så typiskt mig... Och nu eftersom det är helg så kommer den troligen inte förens på tisdag. Känner mig helt handikappad utan busskort, bankkort, pengar, gymkort osv.. Men får låna pengar tills vidare, men känns ändå surt... Ikväll ska jag iallfall vara med Wilma och Mickan som jag inte träffat på ett tag nu, får se vad vi hittar på!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vet att detta är ett gammalt inlägg, men du råkar inte minnas varifrån klänningen kommer? Älskar den! Är nämligen ute efter just en sådan :) heldiggar din blogg! Kram

Svar: den är ifrån vivistyle.se ! :)tack så mycket, kram på dig!
My Jagborn

2013-03-23 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0