Länge sen

Förlåt att jag inte bloggat men visste inte vad jag skulle säga. Idag har jag iallafall vart i skolan, vi tog skolfoto oså vilket inte va så gött men de gick väl hyfsat bra! Vi slutade halv 4 och efter det åkte Wilma och jag in lite spontant till stan vilket slutade i att jag köpte nya jeans, väska, skjorta och en t-shirt som jag dock tappat bort någonstans i stan... Hehe. Kom hem vid 8 och har haft fullt upp med att packa tills imorgon, duscha och göra tyska-glosor tills imorgon! Nu ligger jag i sängen helt död... Imorgon är det skola men då slutar vi vid 2 vilket är härligt, efter det ska jag in till mormor och på kvällen ska jag träna. Händer mycket just nu vilket är gött! Älskar att ha mycket att göra! Nu ska jag göra klart läxan sen ska jag försöka sova, Godnatt på er så hörs vi imorgon, lovar denna gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0