Onsdag

Idag i skolan har de vart trippelboll, jag var med i innebandy bara typ, Är så kass så bidrar ändå inte med nått, hehe!
Efter skolan åkte jag hem och vilade lite, vart så seg de senaste dagarna...
Nu är jag påväg in till träning!
Ikväll är det ju fotboll på tv, de blir najs!
I förra matchen blev det ju 1-0 till Chelsea, men dom kommer få svårt på borta plan men hoppas på de bästa!
Skulle vart grymt najs om dom kom till CL final!

Bjuder på en bild från när jag var liten och spelade fotboll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

här kommer receptet på tacoomeletten:

2 ägg

en skvätt mjölk

tacokrydda, svartpeppar

+ lite tacoköttfärs

riven ost



busenkelt, sen är det bara äta med valfritt tillbehör :)

2012-04-24 @ 19:05:46
URL: http://jwes.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0