Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Mina vänner!
Min familj!
Träning!
Mår nästan alltid bra av att vara med vänner, finns inget bättre än att om man är ledsen och bara får vara med vänner som får en att le och skratta!
Samt familjen, skönt att vara med familjen om man mår dåligt, tryggt med dem!
Och träning får mig också nästan alltid att le, älskar att träna skiten ur mig när jag tänkt på nått jobbigt, då blir jag helt fokus på träningen och blir alltid så himla glad när jag tränar!
LIVET!
Bild från träning, jag&wilma och jag, bror & hans tjej

Kommentarer
Postat av: W I L M A - fotoblogg

hihi gulligt att du tog en bild på mig! <3

2012-04-17 @ 20:20:46
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0