2 April

Har precis vart ute och gått och druckit en smoothie till frukost.
Älskar sånna här morgonar!
Ska försöka ha de så varje morgon jag är hemma nu på lovet.
Så himla  skönt attgå upp tidigt ha på musik&morgonradio i öronen när man går i solen och när man kommer hem äta frukost.
Idag har jag en massa sysslor att göra, ska ta hand om huset så jag ska städa, laga mat till familjen och samt plugga inför moppen!
Ikväll ska jag träna för jag har inte tränat sen i torsdags så vill verkligen röra ordentligt på mig!
Sen hoppas jag även att min mobil ska komma idag så jag kan fixa lite med den med.
Har snart vart en hel vecka utan den men det har faktiskt gått riktigt bra! :)
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0