like a rolling stone.

hej! länge sen ja skrev nu så tänkte ni skulle få läsa i text vad som hänt det senaste!
I fredags efter skolan va jag ute och gick promenad med Teddy sen på kvällen kom Jonte Dennis och Felix hit en sväng, sen stannade Jonte och sov hos mig. På lördagmorgon var jag på konfa-möte sen va jonte där när jag kom hem, ja lagade mat oså till oss sen på eftermiddagen kom dennis och felix igen en stund! på kvällen var vi ute och sprang sen badade vi bubbelpool. Idag var vi på dop i bunn när vänner döptes! Nu har jag vart ute och gått med Teddy igen och ska göra lite läxor oså nu. Taggar en ny skolvecka, naeee.
Skulle åkt till Danmark nästa helg men blev inte så :( är sur över de så har inte nått roligt att se fram emot nu denna veckan som kommer så de suger. jaja har haft en bra helg iallafall!
hoppas allt e bra med er iallafall! ♥

hihi mamma oja i barcelona, gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0