Mörk kväll.

Är snart hemma.
Vart i Göteborg , gjorde ett inlägg igår som jag senare tog bort, haft en underbar helg iallafall, höga poäng , bra boxning, mycket vänner osv..
Kan inte bli mycket bättre.
Har mycket i huvudet just nu, behöver försvinna och tänka lite, helst vara själv men allt går inte. Skulle vart i kyrkan ikväll men eftersom jag inte varit hemma har det vart svårt, va iallafall vid graven i torsdags men hade helst vart där ikväll. Ska gå dit någon dag nu snart och tända ett ljus från mig.  Har 2 prov denna veckan som jag inte börjat plugga till än, vet inte när ja ska göra det men blir väl imorgon, kära Linnea kommer hem imorgon! Ska träffa henne en stund sen träna. Ska försöka träna så mycket de går denna veckan vilket blir bra.
Bloggen läggs lite åt sidan just nu , har ingen större lust att blogga.
Känner att den ger inte så mycket tillbaka men jaja.
Ni får ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0