dina ord påminde mig om att jag var älskad.

Dagen var av den sämre sorten. Men kvällen var lyckad! Var och tränade sen efter så stannade vi alla kvar och snackade och kollade för herrlandslaget är här och tränar onsdag-fredag. Sen vid 9 kom pappa och hämtade mig, nu sitter jag här och lyssnar på musik. Imorgon är det skola som vanligt men vill inget annat än att skita i det. Pallar helt enkelt inte nu, vill bara ha ledigt och göra precis det jag vill. Men 3 veckor kvar, bara att hålla ut antar jag. Men iallafall så efter skolan ska jag in och kolla på killarna igen sen efter ska vi träna oså.

Kommentarer
Postat av: hahaha jag

F*n vad ful du är!

2011-06-06 @ 13:50:59
Postat av: my

haha vet :)

2011-06-06 @ 15:02:50
URL: http://myjagborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0