Sånt e livet.

Hej! Igår så var det måndag igen...
Skolan ar helt okej men det gick SÄMST på biologi provet, aldrig fått så dåligt på nått i skolan så är grymt besviken. Får väl skylla mig lite själv eftersom jag bara övade på hälften av sakerna, men ändå. Aja glad att i slutade två för vi hade ingen elevensval denna gången heller! Tränade iallafall på kvällen och det var riktigt skönt. Idag efter skolan måste jag öva på tyskan och sen ska jag fixa med en massa andra saker hemma som jag har lovat att jag ska göra. Får se om jag åker till kyrkan sen, vet inte om jag hinner med det :/
Ha en bra dag iallafall! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså dina strumpor<3

2011-04-23 @ 23:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0