haha segt inlägg...

Ligger här och tänker på en massa saker som jag måste fixa innan skolan börjar!

Måste fixa håret, de är jätte blondt nu och vill ha de lite mörkare.
Ska inhandla kläder såsom svarta jeans, skjorta, stickade tröjor osv.
Köpa ett bar bärbara högtalare.
Köpa födelsedagspresent till Jonte (måste göras denna veckan!)
Köpa en ny skolväska för alla mina väskor är typ bajs..

Mycket saker som måste köpas, haha jaja pengar har jag endel från när ja jobbat så de löser sig på nått sett!

Nu är det massa grabbar utanför mitt rum, dom ska spela krocket, hmm inte riktigt min grej men jaja lovade att jag skulle ta lite bilder sen blir det väl att "serva" alla med vad dom nu behöver. Sen ska dom spela poker ikväll så blir väl en lång kväll, ska nog in till stan sen och hämta syster med som för övrigt är hemma idag-imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0