yess!

Kom hem för en halvtimma sen!
Är helt slut! Har haft en underbar helg, men tyvär så glömde jag min ena väska i bilen så mina kläder har min tränare hos sig! haha :) aja nöjd med båda min matcher! Tog nästan inga bilder men fick två pris som ni ska få se fick ett för jag vann uppsala box open, sen fick jag ett till! Men det får ni veta varför imorgon. Nu vill jag bara ta det lugnt och sen sova! Längtar tills jag får träffa alla mina vänner imorgon och börja på en ny vecka och bara ha det allmänt gott!

Bild tagen sommaren - 08

Kommentarer
Postat av: w,

sv: jag saknar dig med. :( fast vi träffas om en timme typ! <3

jag älskar dej! <3

BTW. du är så söööööööööööööt på den biden över! (L)

2011-01-24 @ 07:45:17
URL: http://youuandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0