Nu börjar det!

Igår köpte jag en väska, jeans, en jeans-skjorta och ett pennfack!
Har lite mer saker ja behöver köpa men tar det en annan gång.
Efter stan åkte jag till Jonte lite men vi bestämde oss för att åka till tonår
så vi va där några timmar sen åkte vi hem till mig en liten stund innan han
åkte hem igen. Idag va jag grymt trött och pappa fick komma in och väcka mig.
Vi va ute och sprang en sväng sen tränade lite styrka inne, så käkade ja frukost
2 ägg och ett knäckebröd, hihi fint :) Ska hjälpa mamma med lite saker idag
sen ska ja till Wilma lite! vid halv sex ska jag och Stina åka till cajsa! Vi ska sova där inatt!
Om ja kommer ihåg ska jag ta lite bilder.
Förresten har jag gett mig själv godisförbud,
eller blir chokladförbud mest för är inte så förtjust i vanligt godis, hihi!
Får se hur de kommer gå... :)

Bild efter träningen i Onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0